Veel gestelde vragen 

Vragen als consument

1. Waarom is deze actie in het leven geroepen?
Vanwege het coronavirus zijn de schoonheidsinstituten gesloten. We hopen dat jij als, wellicht vaste, klant van een instituut in deze periode producten, een tegoedbon of cadeaubon wilt bestellen. Zo kan jouw salon toch de vaste lasten blijven betalen.
 

2. Hoe werkt het als ik een tegoedbon of cadeaubon bestel?
Jouw aanvraag komt direct in de mailbox van je salon terecht. Je salon neemt per mail of telefoon contact met je op over de betaling en bezorging van je cadeaubon. P.S. Ook als je een autoreply mail van je salon krijgt dat ze gesloten zijn, zien ze je aanvraag wel gewoon binnen komen.
 

3. Waarom kan ik niet via deze website meteen betalen?
Betalen kun je doen in overleg met je salon, bijvoorbeeld door overschrijving. Je betaalt dus rechtstreeks aan je salon, niet via “Steun het Schoonheidsinstituut”. Veel sneller en gemakkelijker!

Vragen als salon

 

1. Waarom is het goed om als salon aan deze actie deel te nemen?
Op deze manier genereer je toch inkomsten in deze financieel moeilijke tijd. Je kunt je klanten melden dat je deelneemt aan dit initiatief van de Belgische Schoonheidsinstituten. Het is altijd makkelijker als iemand anders de vraag aan je klanten stelt dan jij zelf. Om het effect te vergroten, kun je je klanten wel gerust vragen het bericht te delen met vriendinnen.

2. Hoeveel kost deelname aan deze actie?
Deelname is gratis. Consulta heeft deze website gemaakt om de schoonheidsinstituten in deze moeilijke tijden te ondersteunen.
 

3. Ik kan mijn salon niet in de lijst vinden. Hoe meld ik me aan?
Onder in de footer van de website vind je 'Salon aanmelden'. Hier kun je je gegevens invullen.
 

4. Wat als ik geen webwinkel heb?
Dan kunnen je klanten rechtstreeks contact met jou opnemen om producten te bestellen. Dit staat vermeld op je persoonlijke pagina.
 

5. Wat moet ik doen als iemand een tegoedbon bij mij bestelt?
Dan neem je per mail of telefoon contact met je klant op en stuurt hem/haar je betaalgegevens of factuur. Als de crisis voorbij is, kan je klant weer een afspraak plannen en trek je de tegoedbon van de betaling af.
 

6. Wat moet ik doen als iemand een cadeaubon bij mij bestelt?
Dan neem je per mail of telefoon contact met je klant op en stuurt hem/haar je betaalgegevens of factuur. Vervolgens geef je zelf aan hoe je de cadeaubon bij de klant bezorgt of laat bezorgen.
 

7. Wat gebeurt er als de crisis weer voorbij is?
Dan gaat deze website weer uit de lucht.

 

 

Vraag aan PlazaXL

Wat vind je van dit initiatief?

Schrijf reactie

Beoordeel